فروش تشک سنتی یزد با جنس ترمه

فروش تشک سنتی یزد با جنس ترمه، بخشی از بازار تشک و پشتی را به خود اختصاص داده است؛ این قبیل تشک ها، ظاهر بسیار زیبایی داشته و جهت مصارف مختلف می توان از آنها استفاده کرد؛ در واقع جنس عالی و طرح شیک پارچه رویه آنها باعث می شود که به عنوان زیرانداز مهمان کاربرد داشته باشند.

فروش تشک سنتی یزد با جنس ترمه

بررسی جنس انواع تشک های سنتی

بررسی جنس انواع تشک های سنتی تشک، یکی از مهم ترین و اساسی ترین کالاهای خواب به شمار می رود؛ اما باید توجه کرد که این وسیله کاربردهای دیگری نیز دارد.
در گذشته های نه چندان دور از تشک و پشتی به جای مبل و صندلی استفاده می شد؛ هنوز هم در برخی خانه ها، این وسایل را با بافت سنتی مشاهده می کنیم.

انواع تشک سنتی از جنبه های مختلف با هم تفاوت دارند؛ اختلاف اصلی این لوازم به جنس الیاف داخلی و همچنین پوشش خارجی یا رویه آنها مربوط می شود؛ در واقع جهت بررسی جنس تشک های سنتی، باید این دو مقوله را در نظر گرفت. اقسام گوناگون این زیرانداز با عنوان تشک سنتی مهمان نیز عرضه می شوند.
به عنوان مثال تشک مهمان الیافی یا تشک مهمان پنبه ای از نظر حجم الیاف و جنس پارچه رویه با هم فرق دارند.

به طور کلی عنوان تشک سنتی، بیشتر به خاطر طرح پارچه تشک به کار می رود. تشک سنتی ترمه یزد، تشک های گلیمی یا تشک با پارچه نخی طرح سنتی از جمله مهم ترین محصولات این حوزه به شمار می روند.

قیمت انواع تشک سنتی یزد با جنس ترمه

قیمت انواع تشک سنتی یزد با جنس ترمه در میان انواع و اقسام تشک های طرح سنتی به نظر می رسد که تشک سنتی یزد با جنس ترمه، جایگاه ویژه ای داشته باشد؛ زیرا این پارچه از مهم ترین آثار هنری سنتی کشور به شمار می رود.
می دانیم که پارچه های ترمه، علاوه بر زیبایی خاص و جلوه بی نظیری که ایجاد می کنند؛ از نظر کیفیت جنس نیز، فوق العاده مرغوب بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

حال ممکن است؛ این سوال پیش آید که قیمت انواع تشک سنتی یزد با جنس ترمه چقدر است؟ در پاسخ به این پرسش، باید گفت که پارچه ترمه به نوبه خود انواع مختلفی داشته و طبیعتا این مسئله بر قیمت نهایی تشک تاثیر خواهد گذاشت. علاوه بر جنس پارچه، یک سری فاکتورهای دیگر نیز به نوبه خود تعیین کننده قیمت این کالا می باشند. 

در اینجا به ذکر مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تشک سنتی ترمه یزد می پردازیم:

  • جنس الیاف داخلی تشک و حجم آنها 
  • نوع پارچه ترمه و میزان ضخامت آن 
  • طرح و رنگ پارچه ترمه
  • ارتفاع تشک سنتی
  • طول و عرض تشک
  • نحوه طراحی و دوخت تشک
  • نحوه عرضه یا شیوه خرید و فروش تشک سنتی یزد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما