فروش بدون واسطه بالش استاندارد

فروش بدون واسطه بالش استاندارد از منظر حفظ سلامت مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است. این فروش برای خریداران از لحاظ قیمت بسیار به صرفه است و هم بصورت اینترنتی و هم حضوری انجام پذیر میباشد.

فروش بدون واسطه بالش استاندارد

قبل از خرید بالش چه چیزهایی باید بدانیم

برای خرید بالش اولین نکته نوع خوابیدن شما و انتخاب بالش متناسب است. افرادی که عادت به خوابیدن به پشت دارند، بالشی که قسمت پایین آن ضخیم باشد برایشان مناسب است تا کاملا قسمت گردن را محافظت کند. افرادی که اغلب به روی شکم میخوابند، نازکترین بالش برایشان مناسب است تا آسیبی به کمرشان وارد نشود و افرادی که به پهلو میخوابند باید بالشی انتخاب کنند تا فضای بین شانه و گوششان را پر کند. همچنین قرار دادن همیشگی یک بالش کوچک در بین پاها باعث کاهش فشار وارده بر روی ستون فقرات و کمر خواهد شد.

فروش بدون واسطه بالش استاندارد

بالش استاندارد

از نظر متخصصین بی دقتی و بی اهمیتی درباره انتخاب بالش در دراز مدت
مشکلاتی جدی برای گردن و ستون فقرات بوجود خواهد آورد. شکل بالش باید حتما مستطیل باشد تا گودی گردن را پر کرده و به شانه و گردن فشار وارد نکند.
تراکم محتویات بالش باید در حدی باشد که بالش کاملا نرم و منعطف باشد.
و ارتفاع مناسب آن بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر است. در صورت امکان بهتر است بالش هر یکسال تعویض شود.

فروش بدون واسطه بالش استاندارد

خرید و فروش بالش

بالش به عنوان مهم ترین پیش نیاز یک خواب آسوده، با قیمت های متفاوتی به فروش میرسد. این کالا در برند، جنس، سایز و طرح های متنوع توسط شرکت های تولیدی کالای خواب عرضه و در بازار سنتی و مجازی ارائه میشود.
سایت ما با ارائه بالش هایی با مواد اولیه مرغوب و ضد حساسیت هدف اصلی خود که تضمین سلامت شماست را دنبال میکند. الیاف پر شده در بالش ها، الیاف پلی استری‌ست که وزن کم و انعطاف پذیری بالا از ویژگی های این الیاف میباشد.

فروش بدون واسطه بالش استاندارد

یکی از راه های ساده خرید بالش خرید این محصول بصورت عمده است که اغلب بصورت اینترنتی انجام میشود. در این خرید شما محصول را بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه خواهید خرید.
از دیگر مزایای خرید عمده بالش میتوان به صرفه جویی در زمان، خرید بالش در تعداد دلخواه در کوتاهترین زمان، مقایسه انواع بالش و صرفه اقتصادی بالا اشاره نمود. البته قیمت نهایی بالش با توجه به مواد بکار برده و جنس رویه آن متغیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما